توزیع بین زائران در میلاد امام رضا(ع)

image

در روز میلاد فرخنده امام رضا (ع)، مجموعه مهمان من با همکاری خیریه عباسی و حمایت‌های بی‌شائبه مردم، اقدام به توزیع بیش از ۱۵۰۰ پرس قورمه سبزی بین زائران گرامی حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) کرد. این برنامه در راستای ارادت به امام رضا (ع) و به منظور خدمت‌رسانی به زائران آن حضرت انجام شد و با استقبال پرشور مردم همراه بود.

مجموعه مهمان من که همواره در تلاش است تا با انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه، گام‌های مؤثری در جهت بهبود زندگی افراد نیازمند بردارد، این بار نیز در ایام مبارک میلاد امام رضا (ع)، با همکاری خیریه عباسی، به توزیع غذای نذری پرداخت. این اقدام معنوی و خداپسندانه، با هدف فراهم آوردن غذای گرم و مقوی برای زائران و همچنین تقویت روحیه همدلی و محبت در جامعه، اجرا شد.

توزیع بیش از ۱۵۰۰ پرس قورمه سبزی در روز میلاد امام رضا (ع) از سوی مجموعه مهمان من و خیریه عباسی، نشان‌دهنده تعهد این مجموعه به مسئولیت اجتماعی و توجه ویژه به نیازهای زائران و مردم است. همکاری نزدیک با خیریه عباسی و هم‌افزایی ایجاد شده، نشان‌دهنده اهمیت کار جمعی و قدرتی است که از همبستگی در جامعه به وجود می‌آید.

مجموعه مهمان من و خیریه عباسی امیدوارند که با ادامه این فعالیت‌ها، بتوانند سهمی در ترویج محبت، همدلی و کمک به همنوعان داشته باشند و جامعه‌ای پر از اتحاد و معنویت را شکل دهند. این اقدام خداپسندانه نه تنها دل‌های بسیاری را شاد کرد، بلکه به عنوان یک نمونه عالی از همکاری‌های خیرخواهانه، امید است که با ادامه این تلاش‌ها، شاهد ارتقای بیشتر معنویت و اتحاد در جامعه باشیم.

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه جدید

برای ارسال پیام باید وارد شوید